Städmani 

Jag vet inte vad som hänt riktigt men jag har fått städmani! Jag ligger på golven och skurar lister, städar och rensar ur skåp, möblerar om,  tvättar gardiner. Ja denna lista kan också bli lång! Jag gillar att städa, men kanske inte såhär mycket!  Men rent och fint blir det nu när vi väntar in våren:)

Jag längtar riktigt mycke tills om 5 veckor då det är dags att börja tvätta och boa riktigt till bebisen 🙂 Det är lixom mer okej att göra det då:)

Börjar också bli stressad över allt som är kvar att handla!  Måste ta tag i det och börja beställa hem grejer:)

En rolig grej är att jag igår äntligen prövade träningscykeln. Jag cyklar mycke i perioder och då brukar det bli 2 mil iallafall varje gång i högt tempo. Ny tog jag 6 km på 18 minuter och absolut lättaste läget! Det gick riktigt bra till 15 minuter då jag fick första sammandragningen. Sedan kom det två tätt så när den 4de kom vågade jag inte sitta kvar. Men dom försvann direkt jag la mig:)

3-4 gånger i veckan minst ska jag cykla nu är mitt mål. Men blir korta Stunder:)

Nu blir det frukost och väcka sambon:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Städmani ”

Kommentera

