Solen skiner på mig idag!

Inatt vart det inte många timmars sömn. Jag är nog lite orolig helt enkelt. Men när jag vaknade gjorde jag det till skinande sol:) Känns alltid lite bättre att vakna till det! 

Bebis har bytt sida i magen den sparkar nu. Den har med andra ord flyttat sig lite:) Längtar tills på tisdag då jag äntligen (en vecka senare) ska få åka till barnmorskan!  Det bästa är att det blir kortare till nästa besök nu!

Idag är detdär efterlängtade och hatade besöket! Gruvar mig samtidigt som jag ser fram emot det. Konstigt hur man kan känna! Kommer nog bli att sambon följer med så jag inte driver igenom en igångsättning som jag egentligen vill. Det är ju inte helt ultimat. 

Jag återkommer efter besöket!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

