Tyvärr

Tyvärr lyckades jag inte få till något mer inlägg igår. Huvudvärken kom som en blixt och höll i sig hela kvällen/natten. Nu är den bara lite svagt där och gör sig påmind! Så hoppas den släpper Under förmiddagen. 

Idag är det äntligen dags för barnmorskan! Ska bli så intressant och kul att få se och höra allt! Hoppas på att kunna få lite svar på frågor och att allt ser bra ut! Är skönt att tiden är redan på morgonen, det blir inte lika lång tid att vänta då! Skulle ju ha varit där för 1 vecka sedan:)

I eftermiddag är det bad igen. Jag har faktiskt strulat på slutet och bara badat 1 gång på 4 veckor. Jag tror dagens bad blir ett utav dom sista jag kommer vara med på. Magen känns så framhävande, och sammandragningar får jag lite för lätt.

Nej nu ska jag duscha och sedan väcka barn och gubbe! Undra om jag ska emla idag eller försöka utan. 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

