75%

25%, 70 dagar, 10 veckor, 2 månader och 9 dagar, 1680 dagar, 100800 minuter.


Nedräkningarna kan göras många! Jag trodde inte att man kunde längta efter något såhär mycket. Att man skulle kunna se fram emot något främmande såhär. Eller främmande är det kanske inte, jag har ju varit med om det förr!

Igår var vi och badade igen. Inte kunde jag i min vildaste fantasi tro att jag skulle bada i v 30! Jag var så obekväm i början, trivdes inte alls. Visst det är fortfarande jobbigt med blickar, men nu för tiden är det mest barn som kollar, och dom är ju så ärligt söta! Igår kom det fram en liten kille på 4 år kanske, han ställde sig framför mig med huvudet på sne och sedan frågade han om jag har en bebis i min mage:) jepp sa jag och han sprang då vidare till sin mamma:) 

Jag badar fortfarande i bikini. Fick igår veta vart det går att köpa bra baddräkter, men nu blir jag snål! Räknar jag att jag kommer bada till v 35 så är det max 5 gånger kvar  som vi kommer åka iväg, samt att vissa tider går bort.

Mitt mål är verkligen att kunna bada så länge som möjligt! Barnen tycker dock inte att jag badar! Jag flyter mest runt! 

Nu måste jag göra frukost och väcka barn! 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “75%”

  1. Strongt av dig att bara köra på även om du känt dej obekväm, det är ju då man inser att ”det här går ju hur bra som helst” och så börjar det kännas bättre 🙂 Jag var också väldigt obekväm med att bada när jag var gravid, så känner igen känslan … men vad söt pojken var, roligt med barns kommentarer! 🙂

    Gilla

Kommentera

