Påbörjat inventeringen! 

Jag börjar få lite panik här hemma har jag insett. Jag har ju fått mina barn i 37+ och kollar man så är det veckan efter midsommar. Enligt kalendern så är det väldigt nära dit!

Vi har hur MYCKET som helst kvar att handla och fixa så jag har nu börjat inventerat allt vi har och vad vi behöver.

 Jag tror att alla appar jag har stressar lite, för där är det att man ska börja packa väskor och saker redan nu. Jag har inte ens handlat allt ännu!!

Jag ska nu ta tag och beställa hem allt som behövs inför amningen 🙂 Har beställt massa tvättbara amningsinlägg som kommer om någon vecka. Jag har tänkt att ha dom som extra skydd innanför dom man köper i affären. Dom fastnade i mina bröstvårtor sist!

Ska även ta och beställa det sista till spjälsängen också när jag endå håller på:) men har fortfarande inte bestämt mig för vitt eller grått spjälsängsskydd ännu!

Nej nu ska ja laga lite mat! Är hungrig!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

