V 31 och solsken!

En ny vecka är kommen. Jag tycker tiden segar sig fram men endå känns det som jag skriver nya veckoinlägg hela tiden!

Bebisen väger nu 1,6 kilo och i slutet på veckan 1,75. Den är mellan 37-40 cm lång. Fötterna är hela 6 cm långa nu. Bebisen tittar när den är vaken och blundar när den sover. Den är fortfarande livlig innan det blir för trångt. På huvudet kan håret vara någon centimeter redan:)

Hittade en likadan bild fast på en fot också när jag uppdaterade appen.

Och hur mår mamman? Det står överallt att man kan börja sova sämre. Jag måste dock säga att jag sover Bättre! Somnar innan 23 och vaknar 530 av larmet. På kvällarna har jag mina kissrace, blir ofta minst en gång i halvtimmen. Så jag tömmer nog blåsan då. Bebisen har hittat min kissblåsa på dagarna och det är så otäckt när man är tex ute och går. Kroppen känns oförskämt bra och alla tankar i huvudet med. Står överallt nu qtt mamman kam blir lite innåt och bara tänks bebis. Och det stämmer garanterat! Tycker synd om min sambo då ja bara pratar bebis! 

Mamma längtar efter dig! Och ser fram emot allt som komma skall!

 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “V 31 och solsken!”

Kommentera

