En sådan dag då det bara inte går.

Igår morse när jag vaknade kände jag att något var fel i kroppen. Allt stämde inte och jag började gråta. När sambon vaknade 1 timme senare var jag inne på omgång tre av tårar. 

Redan efter frukosten började jag störa mig på ALLT som alla gjorde och sa. Och tårarna bara sprutande till och från. Jag gjorde lunch och middag men kunde inte vara i köket när barnen åt. Samma anledning där, störde mig på allt!

Hela dagen spenderades därför i sängen. På kvällen släppte det lite efter lite mystid med sambon. Vi pratade lite och jag fick vara nära.

Älskade bebis, vad hormonerna ställer till det. 
Idag har jag vaknat på ett bättre humör så jag hoppas det håller i sig:) 

Tänk vad mycke min familj och sambo får stå ut med under denna grav! Jag förstår varför vissa går isär och att andra bara bråkar i månader! 

Nu laddar jag för en ny dag! Ska leta lite sol! Oj vad svamligt det Vart:) 

 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

4 thoughts on “En sådan dag då det bara inte går.”

  1. Vilken tur att den här dagen har varit bättre, sämre dagar kommer och det är okej, bra att du tog det lugnt – det är ju det man är tvungen att göra, så får man ta nya tag sedan när hormonerna vallar lite mindre och livet känns bättre igen 🙂

    Gilla

Kommentera

