Träna träna och träna.

Just nu håller jag på för fullt att träna på att virka! Jag gör uggla efter uggla, stora och små för att lära mig hur jag ska få till dom perfekt! 

Igår beställde jag nämligen allt garn jag behöver. Jag ska ju göra 3 stycken i rosa nyanser, 3 stycken i blåa nyanser samt små bollar i båda färgerna. Jag vill nämligen ha klart så jag bara kan haka på ”rätt” färg när bebis tittar ut:)

Sedan tror jag att den som ska hänga ovanför skötbordet ska få bli grå/svart/vit i nyanserna:)

Så 12 garnnystan vart det:)

Det är tur jag har mycke fritid så jag förhoppningsvis lyckas med detta!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

1 thought on “Träna träna och träna.”

Kommentera

