Händer inte mycket.

Händer inte mycket alls här. Vi har haft två riktigt intensiva veckor så jag har knappt suttit vid telefonen. Den lilla tid jag haft har jag lagt på att läsa bloggar.

När livet går såhär i 180 så är det så lätt att tappa fokus på allt som sker och stanna upp. Jag känner hur jag fortfarande har problem när allt går så fort fram och dagarna är fullspäckade och inget får gå fel för då skiter sig allt! Vi har åter igen en sådan vecka nästa vecka men sedan har jag dragit i stoppsnöret!

Denna vecka är vi barnfria, en av få veckor som är kvar av det! Kommer bebis på utsatt dag har vi 5 barnfria veckor kvar! Känns lite skrämmande endå då man är så van att ha dom. Men det kommer man nog vänja sig om vid snart!

Jag insåg idag att vi faktiskt kommer byta månader denna vecka samt gå upp i 80%. Blir även en ny vecka. Jag tycker veckorna går så fort men att det endå är så långt kvar! Men som sagt denna vecka ska jag njuta av inga måsten eller borden! Bara kunna göra vad jag vill! 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Händer inte mycket.”

Kommentera

