Veckorna som är kvar!

Jag älskar ju att planera och ha koll på saker, vilket jag självklart har nu också. Tänkte dela med mig av en grov skiss på vad som händer:)

V 21 är nu. Jag har inget planerat och kommer inte planera något heller! Ska nätshoppa klart allt inom amning, apotek och spjälsäng iallafall. Även en babyvakt behöver fixas.

V22. Barnvecka med 2 klipptider, 3 tandläkarbesök, mvc besök för mig, Tjejdag på stan för att fixa inför skolavslutningen, storhandling, skola, besikta bilen. 

Vi skulle även åkt på en weekend men vi har avbokat den. Tiden och orken finns inte tyvärr.

V 23. Äntligen ska jag börja tvätta alla grejer samt packa förlossningsväskan! Kliver in i v 35 denna vecka.

V24. 2 skolavslutningar varav en är en bilresa härifrån som vi kommer vara borta tis-ons. Helgen spenderar vi på en camping med barnen så dom får någon semester. Kommer även vara ett barnmorskebesök denna vecka. 

V25. Denna vecka är de midsommar och jag ska iväg och handla allt det sista till bebisen samt laga alla matlådor. Går även in i v 37!

Efter detta kommer jag inte planera något! Har en klipptid till mig i början på juli,annars tänker jag bara ta allt som det kommer och njuta av att vara gravid! Sitta i en solstol och lyssna på musik och läsa böcker! Samt såklart njuta i växthuset.

Tänk endå, en intensiv månad är kvar, sedan år vi där som jag längtat så länge till. Älskade Juli!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Veckorna som är kvar!”

Kommentera

