Fredag, fixa växthuset och köpa ny mobil!

Jag är riktigt dagvild nu då det var en röd dag igår. Men fredag ska det tydligen vara idag.

Inatt har jag vaknat Flera gånger av sendrag i ena vaden. Jag har druckit dåligt sista dagarna så hoppas det blir bättre om jag dricker mer idag. Tycker det är lite otäckt att vakna av det.

Igår var vi iväg och köpte massa massa jord! Så just nu ligger jag och väntar på lite mer batteri i telefonen så jag kan gå ut och sätta fart att fylla på jord! OM jag nu orkar för magen men ska göra ett försök iallafall är trotts allt 50 liter i varje säck. 

Sedan i eftermiddag ska vi åka och köpa en ny mobil åt mig! Den jag har nu strular minnet i så den säger att det är fullt konstant. Jag känner att jag vill kunna ta bilder på bebis utan att måsta radera bilder och appar konstant. Sedan är det en bättre kamera i den också,  vem vet det blir kanske mer bilder hit då helt plötsligt:) 

Hoppas du har en bra förmiddag 🙂

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

1 thought on “Fredag, fixa växthuset och köpa ny mobil!”

Kommentera

