Lördag igen

Jag har svårt att förstå vart denna vecka har tagit vägen! Jag hade som mål att njuta och det har jag bevisligen gjort då det helt plötsligt är lördag och jag inte har hängt med! Jag har bara gjort saker jag velat och tyckt om så nu är det dags att ta tag i alla andra grejer också .

Imorgon fylls åter huset med barn! Jag saknat ljudet av dom, alla kloka ord, känslan att dom är här. En vecka som kommer gå fort.  Nu är det inte långt till skolavslutningen, ska bli så skönt att slippa köra bil hela dagarna.

Idag har jag inte heller mycket planerat. Ska ligga och leka med mobilen nu Medans sambon sover, sedan blir det bakning och lite städning i eftermiddag.

Fyndade förresten amningsbhar igår! Lindex hade 25% plus att jag hade lite bonuscheckar. Så betalade 121 kr för två stycken! Hade dock glömt hur obekväma jag tycker dom är:( vill helst bara köpa helt mjuka i början också innan storleken bestämt sig.

Ha en bra förmiddag:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

