Måndagen, lugnaste dagen i veckan!

Snön ligger fortfarande vit på gräsmattorna, bilar och altanen. Men asfalten är framme iallafall! Ena barnet här hemma är helt överlycklig då han älskar snö och vinter och inte vill ha sommar! Han lekte gott i snön medans vi väntade på skolbussen imorse. Vart dock lite arg då jag packat undan alla vintervantar. 

Jag funderar på vart förra veckan tog vägen. Kändes som det nyss var måndag och nu är det det igen, jag har fått noll gjort. Denna vecka är väldigt händelserik så är nog bara bra att jag vilade bort förra veckan. Idag har vi dock bara handling på schemat som tur är! 

Ska förbereda lite tidsinställda inlägg också så inte bloggen blir helt bortglömd. Händer ju mycket roligt inom graviditeten också denna vecka! 

Nu ska ja ta och dammsuga och skura av huset. Brukar jag gjort de på söndagar men orkade inte igår:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

