En unge i minuten.

Avslutar en toppendag med lite tv och glass! Jag har blivit helt galen i glass och höll på att börja gråta på Ica då mitt märke på glassen var slut!  Men jag sansade mig och köpte ett annat märke.

Jag äter dock bara glass i marlådor! Annars tycker jag inte alls att det är gott i en skål haha. Tänk vad man är konstig

Glass med lakrissås. 

Imorgon är det äntligen dags! Under 50 dagar kvar, Bm besök och 82,5% i procent. 

Sedan att vi har massa tråkiga ärenden också men det får man på köpet ibland 😀 nu ska ja fortsatta gråta till förlossningar och äta glass! Ha en trevlig kväll 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

1 thought on “En unge i minuten.”

Kommentera

