Tjejdag på stan.

Idag väntar en tjejdag på stan. Vi har planerat in hårklippning och sedan handla det sista till skolavslutningen. Man måste ju ha grejer till håret och inte bara kläder haha. Samt den obligatoriska fika/middag.  Idag hoppas jag på fika då jag inte är sugen på utemat alls! Utbudet här är inte så stort så man äter typ pizza eller hamburgare. 

Imorgon står barnmorskan på schemat! Jag längtar rejält som vanligt. Ser fram emot att lyssna på hjärtljuden samt se vad jag har för värden! Hoppas sf måttet är uppe i 31 iallafall nu , hjärtljuden tror jag ligger kvar på 144-148. Järnet har nog sjunkit till 112 från 123. Vikten vet jag som vanligt. Är 0,2 kilo mer än sist idag. Hoppas att allt annat är bra också förstås!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

