Vecka 34

Nu väger bebisen 2150 i början på veckan och 2350 i slutet. Men variationen på vikten är väldigt inviduell och allt mellan 1700-2800 är normal vikt.  Den är mellan 42-46 cm lång . Skulle den födas nu så behövs det oftast bara hjälp med värme och komma igång med maten. Den går upp ca 225 gram i veckan. 

Ja hur mår jag? Som vanligt tänkte jag säga. Jag är riktigt pigg fortfarande. Men börjar kännas mer och mer för varje dag. Att vända sig i sängen är ett projekt på kvällarna. Men jag ska absolut inte klaga! Kommer ett specifikt inlägg om mitt mående.

Lilla hjärtat, om 3 veckor tycker jag det är dags att du börjar träna på att komma ut! Jag är så nyfiken vem du är!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

1 thought on “Vecka 34”

Kommentera

