Äntligen Fredag!

Denna vecka tycker jag har gått fort! Känns som man haft saker att göra från morgon till kväll. Nu är barnen påväg till skolan och jag ska ta en förmiddag i slappandets tecken😀

När skolorna slutar ska vi åka på terminens sista bad! Det blir med andra ord graviditetens sista bad också! Jag är så jäkla stolt! Vecka 34 och jag badar fortfarande regelbundet på badhus! 

Får återkomma med ett bättre inlägg under dagen. Nu vill jag ha frukost!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

