Hur jag fördriver tiden i sängen. 

Jag fick frågan hur jag kan fördriva tiden i sängen utan att bli uttråkad! Jag tänkte därför berätta:). 

Som nr 1 har jag alltid mobilen med mig. Finns mycket att googla och läsa om. Jag fördriver påtok för mycket tid på familjeliv.

Sedan har jag alltid vattenflaskan nära. Man behöver ha den för att slippa gå till köket hela tiden.

En mysig filt, täcke och massa kuddar är också viktigt.

Sedan har jag två skärmar. Kan välja vad jag vill ha på om jag kanske vill spela tvspel eller som nu titta på Youtube. Kan ha olika saker på.

Sedan måste man såklart vara en lat människa! Kunna slappna av och släppa att solen skiner eller att gården inte är färdigkrattad. Kunna acceptera att det är för att kroppen ska må bra som man spenderar mycket tid liggandes i en period i ens liv:) snart är bebis ute och jag får tillbaka min kropp.

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

