Jag ska börja tvätta!

Tiden är inne för att börja tvätta allt! Har nu suttit och gått igenom alla kläder, sängkläder, och andra tyger inför tvätt! Vart nästan lite rädd då jag insåg att jag har 1 hel ikeakasse med kläder. Och allt är i 50/56. Inte ett plagg i större storlekar har jag köpt! Sedan att jag har en hel garderob ifall det är en tjej och en hel garderob ifall det är en pojke, det är en helt annan sak! Insåg att jag inte hade någon perfekt åka hem från BB Body i blått så skickade genast in en beställning på två stycken:) 

Här är allt innan sortering:

Och efteråt: 

Jag har riktigt svårt att förstå att jag snart har en minimänniska som ska använda dessa grejer! En liten bebis igen! 

Ska bli så kul att handla mera sedan då den är född och jag vet könet! Ena minuten är jag säker på att det är en tjej och andra pojke. Jag har drömt om båda könen och har verkligen noll känsla!

Snälla bebis om 3 veckor tycker jag du kan komma! Då vill jag inte vänta mera.

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

