Redan Juni!

Fick en chock då jag kollade i kalendern igår kväll. Jag hade helt missat att det är juni! Skrämmande!

Jag har fortfarande inte köpt någon kalender för 2017. Är faktiskt första året på 10 år som det händer. Så jag har kört med halvårsplanen längst bak i min gamla kalender. Den kör jan-juni på en sida och man får vända för nästa. Jag minns så väl när jag i slutet av förra året började skriva in Bm besök och rultiden, allt kändes så långt bort. Har hela tiden haft känslan att när vi väl vänder blad så är månaden bebis ska komma här! 

Bild lånad av veckonr.se

Behöver jag säga hur sjukt det känns nu?! Vi vänder snart!! Denna vecka blir som sagt en väldigt lugn vecka. 

Nästa däremot är jag bara hemma i 3 dagar totalt. Blir två långresor inbokade och jag hoppas verkligen det ska gå bra. Tis-tors är jag borta 100 mil hemifrån och fre-lör ska vi åka 40 mil härifrån. Känns skönt att jag ska till Bm på måndagen och få se så kroppen är okej fortfarande! 

Lite läskigt att åka 100 mil bort utan min sambo i v 35/36. Tror ju inte den kommer så tidigt, men vad gör jag om den gör det?!

Nu måste jag överge sängen och laga lite lunch. Vi tog en rejäl sovmorgon idag.

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

