Full gissning när bebis kommer.

Här hemma gissas det för fullt om när bebisen ska titta ut. Jag har som sagt fött mina andra barn i 37+0 och 37+4. Jag vet att chansen är mycket större att jag går ännu längre denna gång men har lite svårt att ställa in mig på det.

Jag har många gånger drömt att det sätter fart när min sambo jobbar natt. Han jobbar natt nästa gång sista veckan i juni och då går vi in i v 37+0 på torsdagen. Dock tror jag att jag drömmer det då det är nästan omöjligt för honom att komma hem då! Så det är en rädsla mer.

Min sambo däremot tror att den kommer i slutet på Juli, alltså att vi får gå över tiden! Både jag och han är nämligen födda två veckor sent samt att två av hans barn har kommit sent. Han har ju tom inte tagit semester förens den 16 juli.

Det ultimata i kalendern är 30 juli. Men jag har ingen lust att gå över till 41+3. 

Beräknad är den 19/7-2017, när tror du den kommer titt ut?:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

