En dag ute.

Åh vad jag trivs nu! Jag är ute till och från hela dagarna! Jag har väldigt många projekt igång samtidigt och tur är det för då kan man varva!

Jag har fått riktigt mycket krattar och bortkört idag:) även växthuset närmar sig att vara färdigt. Har som mål att vara färdig med gräsmattan och växthuset på söndag:) 

Jag är ju inte så snabb så jag varvar allt med att sitta i en solstol och mysa! Idag har jag tom kunnat gå i bara linne:)

Imorgon återkommer jag med lite fler roliga inlägg! Nu ska jag fortsätta njuta i en stol ute ett tag till! Denna sommar ska jag ta till vara på rejält!

Årets första myggbett på en svullen fot:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “En dag ute.”

    1. Oj då är det tur att du inte bor här! Är hemskt på sommaren. Måste vara svårt att vara ute även hos er på sommaren då:(

      Gilla

Kommentera

