Hallå vart har tiden försvunnit?

Alltså ja jag kan inte förstå. Vart har tiden tagit vägen ?! En kall novemberdag plussade jag, vägen kändes så lång! Kommer jag ens komma över v 12 utan missfall denna gång också? När 12 veckor var gjorda så kom nästa oro, skulle allt se bra ut på rul? Efter rul var det en extrem lättnad i min kropp!

Den februaridagen då jag fick se mitt barn på en skärm kommer jag alltid kommer ihåg! Tårar som sakta rann efter min kind under hela tiden! Jag vågade knappt andas då jag inte ville att bilden skulle försvinna!

Nu är 85% gjorda! Jag känner hur stark den är där inne! Hur den gör sig redo för att komma ut! Hur magen växer för varje dag och det ibland är lite tuffare. Jag märker när det är extra växdagar för bebisen för då sover jag också! 

Oj vad jag längtar efter dig! Hoppas du snart vill se dagens ljus och komma ut hit till oss! Älskade hjärta!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Hallå vart har tiden försvunnit?”

Kommentera

