Ställt in en resa:(

Jag är riktigt nere idag därav min tystnad här. Jag har ställt in min ena resa nästa vecka:( En resa jag verkligen sett fram emot, men min kropp orkar inte har jag insett. 

Nu då värmen kom och jag börjat göra saker insåg jag ganska snabbt att det inte skulle gå. Fötterna värker enormt på mig och jag får ett enormt tryck i magen av att sitta. Det trycket släpper inte förens jag lägger mig ner. Det trycket kommer också väldigt oförberett. Så jag vågar inte chansa att ta mig 100 mil hemifrån.

Sedan att det inte går att lösa så min sambo följer med ställer också till det. Tänk om det händer något med bebisen eller mig. Blir problem bara att få mig till ett sjukhus efter tågbanorna. 

Så idag sörjer jag att det inte går:( vi får boka in en träff till hösten när bebisen är ute och inne följa med istället.

Nu ska ja sätta mig i solen och äta vindruvor:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Ställt in en resa:(”

  1. Nej, vad synd att ni måste avboka! 😦 Men bra ändå att du lyssnar på kroppen, det viktigaste är ju att göra det som du och bebisen mår bra av och inte ta några risker, även om det så klart känns jättejobbigt för stunden Bra att du fick en bra fredagskväll sedan i alla fall (såg det senare inlägget), och hoppas du får en fin helg! Sköt om dig! ❤

    Gilla

    1. Ja det kändes synd:( men redan idag känns det faktiskt bättre! Jag vet ju att det är ett klokt beslut innerst inne, åka runt halva Sverige i v 36 är kanske inte så smart:)
      Hoppas ni också får en bra helg!

      Gilla

Kommentera

