Inför Bm besöket.

Jag brukar ju skriva ihop vad jag tror inför mina barnmorskebesök​. På Måndag är det fredag dags igen! Jag tror dock inte att så mycket har hunnit ändrats då det bara är 1,5 vecka sedan sist.

Sf måttet var 31,5 tror på 33 nu. Känns som magen blivit enorm på bara några dagar. Socker ligger alltid bra så tippar på 5-6 nu. Järnet sjönk ju väldigt snabbt och jag mår pyton av järntabletter så har fuskat. 114 har nog blivit 106. Blodtryck och äggvita tror jag kommer vara riktigt bra. Vågen har jag faktiskt noll koll på. Men kanske 0,5-1 kilo plus. Hjärtljuden tror jag också ligger som vanligt. 142-148.

Vi ska även prata om förlossningen. Känner att det inte finns så mycket att prata om men så kan det vara:) Vill inte planera för mycket och har mycket nedskrivet som sagt:)

Nu ska jag faktiskt ta en liten sömnlur. Har sovit dåligt inatt som sagt. 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

