Lördag igen?

Jag tycker bara veckorna springer iväg. Fick titta både en och två gången på dagen i telefonen idag. Hur kan det redan vara lördag igen?

Inatt gick vi ner på 39 dagar! Det känns länge men enda inte! Går dagarna såhär fort kommer jag inte hinna reagera. Nu har jag 3 veckor med ganska mycket att göra, sedan ska jag ta ledig på riktigt:) bara dona med det jag vill göra! Eller ja mycket närmsta 3 veckorna är sådant jag vill göra:)

Jag har som sagt dock börjat känna av kroppen:( sömnen inatt vart minimalisk då benen och fötterna pulserade och jag hade mensvärk. Men idag känns det bättre igen:) Får se hur länge då:)

39 dagar. 1 månad och 9 dagar. Ja nu är det nästan så man kan greppa det. Och nu tror jag alla vet om det också:) Gick fort när ryktet började gå och man klädde av sig lite:)

Nej nu ska jag ta en härlig dusch!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

