Extrem viktuppgång!

Något har hänt i kroppen! Jag har känt att mina ben/Fötter/händer blivit som ballonger så ställde mig på vågen idag! Jag har gått upp 4,2 kilo på 11 dagar varav 3 kilo sista 4 !! Känns genast mycket skönare att jag ska till Bm imorgon så man får kolla så allt är bra. 

Troligen är det bara vätska men känns lite läskigt när det är så okontrollerat! Visst jag har lite att ta igen, men detta är sjukt.

Smärtan under mina fötter har också blivit värre, jag har plockat fram mina mjuka tofflor för barfota inne är omöjligt att gå. Ute dämpar Foppa tofflorna lite. Mina vanliga skor går inte på:(

Förlåt för ett negativt inlägg men allt är inte bara guld och gröna skogar! Märks att det börjar närma sig slutet.

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

