Grejer jag ser fram emot nu! 

Jag kör på lista nummer två för dagen!

Bm besöket idag: Det ska bli så kul att höra hjärtljuden igen! Jag hoppas allt ser bra ut. Ska även säga hejdå till min Bm. Från och med nästa gång får jag en ny då min för på semester. Om jag går över tiden får jag tillbaka min igen:)

Skolavslutningen: Nu är jag less på att köra och hämta var och varannan dag. Ska bli så skönt att bara vara hemma och kunna göra vad vi vill! Snart Fredag!

Helgens semestertripp: Vi har bokat hotell i helgen en natt med barnen! När dom slutar på fredag drar vi på äventyr! Vi har dock inte berättat något för barnen. Dels för att jag älskar överraskningar sedan vet vi inte hur jag kommer må. Man kanske måste ställa in.

Nästa veckas besök: Dom jag skulle åka iväg och träffa denna vecka frågade igår om dom fick komma nästa vecka i 3 dagar! Självklart och det ska bli så roligt och härligt!

Midsommarhelgen: Våran sista barnfria ledighet tillsammans på väldigt länge! Vi har dock inget planerat!

3 Juli: Jag ska klippa mig! Det är verkligen behövligt! Hoppas bara inte att bebisen har kommit!

 15 Juli: Sambon får äntligen 6 veckors semester! Sedan jobbar han 1 innan han går på 4 veckors ledigt igen eventuellt!

Bebisens ankomst: Självklart längtar jag riktigt mycket hit! Hoppas det är sådär lagomt långt kvar! 9 Juli är som sagt ett datum som passar mig!

Alla soliga dagar i sommar! 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

