En dag utan.

Jag tog en dag utan bloggande igår. Jag börjar få lite lite att skriva om:( Förhoppningsvis blir det mer nu ju närmare man kommer. Idag är det iallafall 87,5% gjort och imorgon kommer vecka 36.

Jag måste verkligen ta tag och göra klart här hemma. Måste också sätta mig och beställa allt det sista. Jag har lite svårt att hitta motivationen bara. Eller ja mycket kommer jag beställa när bebisen är här, men har en del grejer jag vill ha hemma innan den kommer.

Det jag vill fixa innan är:

  • Ställa ordning sängen igen.
  • Tvätta klart och hänga in allt i garderoben.
  • Fixa vagnen och bilstolen.
  • Beställa från apoteket.
  • Köpa en insats till Stokke.
  • Packa förlossningsväskan.
  • Köpa skötbordet och fixa det
  • Handla tvättlappar, amningskupor och badolja.
  • Fixa matlådor, baka bröd och fikabröd.

Oj jag blir svettig bara av att läsa allt. Jag ska samtidigt vara mamma, höggravid och hinna vila:) Tur det är några veckor kvar:)

När är man förresten höggravid?

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “En dag utan.”

Kommentera

