Bebisen är kvar!!

Jag är så glad att bebisen är kvar i magen och att allt ser bra ut. Inga infektioner hittades och allt ser bra ut. 

Blödningar kommer jag troligen ha tiden  ut så det kan jag släppa. Är det stora blödningar ska jag ha koll dock!

Förvärkarna kommer jag inte söka för igen. Jag håller inte riktigt med sjukvården med mediciner hela tiden så startar det kommer jag köra denna gång..

Nu hoppas jag dock att bebisen stannar inne i minst 2 veckor till. 3 veckor är perfekt. Bara för att den luras kommer jag säkert få gå över tiden haha 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

1 thought on “Bebisen är kvar!!”

Kommentera

