Fortfarande kvar.

Jag vart väldigt förvånad igår då jag inte fick åka hem igen. Jag åkte in själv då jag trodde det bara skulle bli en kurva och hem.

Bebisen var lite stressad under mina Sammandragningar och dom kom med 2-4 minuters mellanrum. Dom gjorde inte ont, ont men var obehagliga. 

Min tapp var fortfarande 3 cm och fin men hade öppnat mig 2 cm.

Vid 23 inatt fick jag en brikanylspruta för att lugna allt och det funkade. Bebisen vart galen och jag skakade dock i 2 timmar innan jag somnade.

Nu har jag lämnat nytt urinprov och väntar på att få åka hem! Vill verkligen inte vara kvar här längre.

Tyvärr har jag mensvärk och sammandragningar även nu. Fast inte lika tätta.

Snälla bebis stanna inne några veckor till 💕 Du behöver fortfarande det.

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

1 thought on “Fortfarande kvar.”

Kommentera

