Försöka återuppta bloggen!

Jag har försökt skriva många inlägg på slutet, men alla har blivit så negativa så det har slutat med att dom blivit kastade igen.

Jag försöker verkligen att vara positiv och tänker jag framåt. Att det idag bara är en månad kvar till bf. Att det säkert inte är någon fara med allt, men det är svårt! 

Idag ska jag iallafall ringa min nya barnmorska och prata med henne. Kanske finns det möjligheten för tätare kontroller eller något nu.

I helgen packade jag förlossningsväskan! Snacka om häftigt känsla att se den växa fram! Jag tänkte faktiskt visa under dagen vad jag har packat:) 

Nej dags att somna om lite! En enda månad till bf!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

