29 dagar kvar 

Idag är vi nere på ett nytt tiotal, 29 dagar kvar. Imorgon har jag varit gravid i 90% av 280 dagar. Nu hoppas jag att jag inte får uppleva 100% men det är en annan femma!

Igår plockade jag fram bilstolen och basen! Var en riktigt häftig känsla att se den stå där i hallen redo. Jag vågar dock inte koppla in basen i bilen då jag är osäker på vilken bil vi kommer köra in:)

Jag och min sambo låg igår och pratade om den enorma längtan man kan känna efter någon man aldrig träffat! Ska försöka sätta mina tankar i text om det.

Ska också göra ett nytt försök med att skriva om förlossningsväskan idag. Kontakten med sjukvården tog över igår så hade noll ork att fixa det.

Älskade bebis från och med torsdag får du gärna komma! Jag längtar efter dig!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

1 thought on “29 dagar kvar ”

Kommentera

