Bm besök imorgon 

Imorgon är det åter dags för Bm besök. Jag är riktigt nervös denna gång! Är ju dels en ny jag ska träffa, eller ja hon klämde på min mage sist. Men sedan är jag så enormt nervös att hon ska klämma på magen. Jag är så öm i hela magen så kan inte ens ha byxorna på magen längre. Förstår inte hur det ska gå att klämma där då! Men det visar sig. Hoppas hon är försiktig:)

Är lite rädd för frågan hur jag mår också! Jag bryter ihop riktigt lätt just nu och bara jag tänker på den frågan är det kört!

Jag tror inte mitt sfmått har växt så mycket, jag tycker nämligen att magen har sjunkit ganska mycket. Så från 33 tillb34 kanske är lagomt. 

Järnvärdet var på 116 sist och tror det är samma ungefär

Blodtrycket har ju varit bra alla gånger så hoppas på detsamma nu.

Vågen har jag inte helt koll på men lite uppåt är det nog. Känns skönt att jag kunnat släppa den mer och mer!

Jag får se om jag vågar ligga på om blodet eller inte, beror helt på känslan i rummet. Börjar tyvärr bli ganska van vid detta laget:(

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

