Shoppa shoppa shoppa!

Jag har blivit galen! Jag bara handlar, handlar och handlar just nu. Jag har tyckt det varit så tråkigt riktigt länge att handla och tom kolla på bebisgrejer. Men nu har något hänt och allt känns genast mycket roligare!

Har klickat hem en beställning från apoteket med allt från Alvedon, bindor och tops till våtservetter och saxar! Har äntligen beställt täcke till spjälsängen och ringt och dubbelkolla så mitt spjälsängskydd är på ingång. Det kommer bli tajt att hinna få det, men den klarar sig nog! Kläderna såg ni ju.

En insats till stokkematstolen ska jag iväg och köpa imorgon. Den fanns här på stan!

Nu sitter jag och kollar på babyvakt och andningslarm. Har lite svårt att bestämma modell men sedan ska det också beställas, förhoppningsvis idag. 

Skötväska måste också fixas, men väntar fortfarande på emmljungas nya kollektion som borde komma snart!

Vi har fortfarande allt från Ikea kvar. Alla försök dit har ju skitit sig. Vi ska göra ett nytt försök i veckan annars får jag ta och beställa på nätet. Allt jag vill ha finns dock inte på hemkörning. 

Börjar tom längta efter att fixa iordning allt nu! Allt står ju halvfärdigt i sina hörn.

Sedan finns det massor vi ska ta allt eftersom också, sådant man ser om man behöver så köper man det.

Tänk, inte trodde jag att jag skulle ha såhär mycket kvar när det är så lite tid kvar!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

