Matlådorna är färdiga.

Nu är alla matlådor färdiga! Jag hade tänkt att göra det dubbla men sambon stoppade mig. Jag behöver nämligen få plats med bröd och vanlig mat också:) men 47 matlådor vart det:)

Idag står det bakning på schemat samt städa frysarna. Måste organisera om lite om jag ska få plats med allt:)

Sitter och kollar på olika bärsele. Vill​ verkligen ha en men har beslutsångest om vilken jag ska ta. Vi har en sjal också men jag får inte riktigt till den. Hoppas det blir enklare med en bebis och inte en nalle:)

Någon som har tips på en bärsele? 

Exakt 3 veckor till bf idag!

Bjuder på en suddig bild på mina jordgubbar! Går och äter massor !

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

4 thoughts on “Matlådorna är färdiga.”

  1. Svårt med sele. Vi har haft babybjörn eftersom jag varit testperson, men kan inte riktigt rekommendera dem. Onödigt dyra och det finns bättre på marknaden.
    Har haft sjal, och yngsta tjejen älskade den, de andra 2 hatade den… 😉 men är absolut skönast att bära med

    Gilla

    1. Jag hoppas verkligen vi får till sjalen. Ja det är verkligen en djungel! Och för 1000-1500 kr vill man ju gärna ha något som man gillar hyfsat

      Gilla

Kommentera

