Flera bra dagar men..

Sedan kom en dålig! Jag inser att det mest bara är problem och gnäll här just nu. Men kan ej göra något åt det.

Blödningarna har varit som vanligt och jag har känt mig riktigt glad. Lite förvärkar har det kommit men ingen fara. Så kom ikväll.

Jag lyfte tvätten i 10 meter, fick sedan en riktig sammandragning. Fortsätter att vika tvätt och ser hur det rinner blod efter benen! Panik ringde jag min sambo och sedan förlossningen. Då hade blödningen börjat lägga sig som vanligt mens igen. 

Dom tyckte jag skulle komma in och här ligger jag nu. Blödningen är bättre, bebisen mår bra, sammandragningarna kommer och går och dom vill inte släppa hem mig.

Imorgon ska jag få träffa samma läkare som i måndags. Då ska det beslutas vad som ska göras. 

Är fortfarande öppen två, tappen är mjuk 50% borta dock inåtvänd fortfarande.

Orkar inte hålla på såhär!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

