Första natten avklarad

Och fler verkar det bli. läkaren är riktigt bra och vägrar släppa mig innan han vet vart blödningarns kommer ifrån. Moderkakan ser hel och fin ut men han oroar sig endå att den strular och då är det snitt och ut. Barnmorskan här tror dock det är teckenblödning.

Så nu får tiden avgöra vad som händer. Två nätter till får gärna bebis stanna men sedan är de fritt fram. Börjar kännas lite så att det är ju bättre Att dom sätter igång mig än att chansa såhär. 

Men jag är värd en guldstjärna! Jag har fått nålen i handen satt utan emla och panik! Jag är verkligen kommit långt i min nålfobi.

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

