Tack för mig!

Denna blogg har nu gjort sitt!  Jag startade den för att samla mina tankar och funderingar under graviditeten. Nu när Lilleman är här känns det inte som det finns så mycket mer att skriva! Det känns som att slutet på denna blogg är här!

Tack för att ni velat följa med på resan! Är så glad att just du tagit av din tid och läsa om mina tankar 

Hoppas ni får en underbar sommar, det ska vi har här och lära känna varandra:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Tack för mig!”

Kommentera

