Min målbild!

När graviditeten var tuff eller jag längtade extra mycket efter bebisen så drömde jag mig alltid bort till samma sak. Hur jag hade bebisen i vagnen, en podd i öronen och bara gick dit jag hade lust att gå! 

Jag har skjutit ut denna promenaden nu då jag haft noll ork efter alla sjukhusbesök dagligen. Men idag såg jag att Claudia hade spelat in en podd med Charlie och Mattias så jag tänkte att nu gör jag det!

Nervös som jag är så sövde jag Lilleman i vagnen innan vi gick, jag vill inte riskera att han bara skulle skrika. Sedan gick vi! 

Det var precis som underbart som jag tänkt och drömt om! Bara gå och lyssna, filosofera och njuta av att han är min!

Här låg han så skönt med myggnätet på  och vi fick 30 minuter avverkade 🙂 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Min målbild!”

Kommentera

