Nya kläder och magen.

Jag använde mycket av mina vanliga kläder länge, så länge så jag töjt ut dom flesta över magen! Bestämde mig därför att jag skulle köpa nytt när bebisen var ute. Jag hade dock tänkt vänta lite till, men det var rea så kunde inte låta bli.

En riktigt dålig bild men Lilleman tillät inte annat. Jag fyndade allt för under 300 kr med frakt på lager157. Två av linnena vart dock lite tajta men jag kommer ju tappa mera.
Hur går det med magen då? Jo jag är förvånad! Finns mycket kvar men slipper mammabyxorna:)

Bild samma dag han kom.

Bild 7 dagar senare.

Vikten är nere på samma som på inskrivningen! Bara 10 kilo kvar innan vi är i mål. Men det orkar  jag inte ta tag i nu:) nu njuter jag för fullt.

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Nya kläder och magen.”

Kommentera

