Är tyst här.

Tiden räcker verkligen inte till just nu! Förstår inte men dagarna springer iväg. Tänkte jag skulle blogga när jag ammar men det tar sådan tid med en hand! 

Idag har vi varit på sjukhuset igen. Vi tyckte att han blivit gulare igen så läkaren ville kolla. Mycke riktigt så är det uppe i nästan 350 igen:( Blir nya prover på måndag och har den stigit mycket så blir det solning igen. Men hoppas på bra väder i helgen så han kan sola vid fönster och sedan amma så mycket det går.

Har vi otur är det något med min och hand blodgrupp som gör detta. Och då har vi veckor framför oss med sjukhusbesök. Men jag gör allt bara han blir piggare och får må bra.

Det positiva är att han springer upp i vikt. (200 gram på en vecka)  Nu hoppas jag att han ska börja sova lite bättre. Han sover nämligen på dagarna och är vaken på nätterna. Men jag sover när han sover !

Jag känner mig helt annan nu mot förra gångerna med bebisar. Jag tar dagen som den kommer, planerar inget utan bara flyter med. Jag har 5 fokus just nu och det är amma, äta, dricka, sova och se till så Lilleman är nöjd. 
Ska försöka få till mera inlägg:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

